Jest piątek, 26 kwietnia 2024
Portal komputerowy :: ECDL :: Ebook ::      

     
komputery, literatura informatyczna
książki na temat komputerów
książki, portal komputerowy
Literatura informatyczna
Czy warto czytać książki?
Czy wiesz, że książka to prawdopodobnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy... więcej
Jak zamawiać? - Promocje - Pomoc - Kontakt
Komputery
Bios (9)
Dla nowicjuszy (8)
Hardware (40)
Programowanie
.Net (11)
Assembler (6)
C (6)
C++ (50)
Delphi (26)
Java (39)
Pascal (9)
Tworzenie gier (11)
Systemy operacyjne
BSD (6)
Linux (89)
Macintosh (7)
Microsoft (183)
WWW/sieci

Uwaga - promocja!

Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz!

(Wskazówka: chcesz więcej? Składaj osobno zamówienia o w/w wartościach...)



Webmastering

Flash-ActionScript

Flash 8. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce

(Macromedia Flash 8 Advanced for Windows and Macintosh: Visual QuickPro Guide)
Autor: Format:
Russell Chun, H. Paul Robertson B5 (twarda oprawa)
Wydawca: Ilość stron:
HELION 696
Data publikacji: Dodatek:
2006-09-14 1 CD
Nakład wyczerpany!

Wykorzystaj wszystko, co oferuje Ci Flash

  • Stwórz złożone animacje
  • Kontroluj obiekty za pomocą języka ActionScript
  • Połącz film wykonany we Flashu z bazą danych

Macromedia Flash 8 nie jest po prostu programem do tworzenia animacji wektorowej. Zawiera on również -- a może przede wszystkim -- potężny język programowania ActionScript, wykorzystywany do wielu zadań związanych z tworzeniem interaktywnych prezentacji multimedialnych i witryn WWW. Dopiero użycie ActionScriptu ujawnia prawdziwą potęgę Flasha. Dzięki temu w pełni obiektowemu językowi można uzyskać efekty niemożliwe do osiągnięcia za pomocą narzędzi rysunkowych i animacyjnych Flasha.

W książce "Flash 8. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce" znajdziesz omówienie technik związanych ze stosowaniem języka ActionScript. Poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować za jego pomocą elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji. Zdobędziesz wiedzę na temat możliwości połączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są one publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu i usuwaniu błędów w skryptach.

W książce poruszone zostały następujące tematy:

  • zaawansowane narzędzia animacyjne,
  • korzystanie z cyfrowego wideo w filmach Flasha,
  • elementy języka ActionScript,
  • panel Actions,
  • tworzenie i używanie obiektów,
  • zarządzanie listwami czasowymi,
  • obsługa klawiatury i myszy,
  • komunikacja z serwerem i przeglądarką,
  • pobieranie danych z zewnątrz,
  • sterowanie elementami graficznymi i dźwiękiem.

Odkryj niesamowite możliwości Flasha i ActionScriptu!

Niestety nakład wyczerpany, przepraszamy!




 

Jak zamawiać? - Promocje - Polityka prywatności - Pomoc - Kontakt

Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony