| ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
Nawigator: » Książki » Webmastering » Flash-ActionScript » Flash 5 ActionScript. Podstawy « | ||||||||||||||||||||||
Programowanie
• .Net (11) Systemy operacyjne• Assembler (6) • C (6) • C++ (50) • Delphi (26) • Java (39) • Pascal (9) • Tworzenie gier (11) WWW/sieci Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda (2010-07-26) Internet. Pierwsza pomoc (2009-11-20) Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc (2009-11-19) PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Tworzenie serwisów WWW. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne (2009-11-19) Windows Vista PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Word 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL (2009-10-20) |
Uwaga - promocja!Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz! WebmasteringFlash-ActionScript
Język ActionScript Flasha 5 ze swoimi interaktywnymi możliwościami tworzy nowy standard w sieci WWW. Rozszerzenie języka ActionScript we Flashu 5 jest największą modyfikacją względem Flasha 4 - z prostego języka skryptowego przemienił się on we w pełni funkcjonalne środowisko programistyczne zorientowane obiektowo, z lepszym edytorem skryptów i bogatym zestawem akcji sterujących filmem. Długo oczekiwana notacja kropkowa ułatwia naukę i tworzenie skryptów; jest przy tym znacznie wygodniejsza od notacji stosowanej we Flashu 4. Powyższe czynniki, jak również wiele innych, sprawiają, że jako projektant masz teraz znacznie większe możliwości twórcze. Właśnie dzięki tym zaawansowanym możliwościom czołowi projektanci tworzą we Flashu zdumiewające efekty, jakie można spotkać na stronach WWW. Oni nie postępują zgodnie z regułami - oni je narzucają, zmuszając Flasha do działania w niespotykany dotąd sposób. Takie same umiejętności nabędziesz i ty po przeczytaniu tej książki. Naszym celem jest dostarczenie solidnych podstaw, dzięki którym będziesz mógł realizować we Flashu swoje wszelkie pomysły. Rozpoczniemy od pokazania, jak zaplanować projekt Flasha współpracujący ze skryptami ActionScript i jak za pomocą prostych akcji sterować odtwarzaniem filmu. W dalszej części omówimy popularne rozwiązania, najczęściej stosowane w skryptach Flasha. Dowiesz się też, jak dodawać dźwięki i jak utworzyć swoją pierwszą interaktywną grę! Język ActionScript może wydawać się odmienny od innych języków programowania, jednak w tej książce udowodnimy, że choć uzyskiwane rezultaty mogą być bardziej interesujące od tego, co spotykasz na co dzień, sam język działa na tych samych zasadach, co inne popularne języki. (Uwaga: system przeniesie Cię do księgarni Helion, gdzie sfinalizujesz swoje zamówienie...)
|
Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony