| ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
Nawigator: » Książki » Webmastering » Flash-ActionScript » ActionScript. Receptury « | ||||||||||||||||||||||
Programowanie
• .Net (11) Systemy operacyjne• Assembler (6) • C (6) • C++ (50) • Delphi (26) • Java (39) • Pascal (9) • Tworzenie gier (11) WWW/sieci Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda (2010-07-26) Internet. Pierwsza pomoc (2009-11-20) Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc (2009-11-19) PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Tworzenie serwisów WWW. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne (2009-11-19) Windows Vista PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Word 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL (2009-10-20) |
Uwaga - promocja!Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz! WebmasteringFlash-ActionScript
Gotowe rozwiązania i przykłady dla użytkowników FlashaZamiast koncentrować się na abstrakcyjnych niuansach języka ActionScript, można skorzystać z gotowych sposobów rozwiązywania typowych problemów. Receptury ułatwiają pisanie skryptów w języku ActionScript, ucząc przy tym praktycznych technik, które na pewno będą przydatne jeszcze wiele razy. Ogrom możliwości języka ActionScript może przytłaczać. W niniejszej książce analizujemy zaawansowane technologie jako zespoły prostych czynności, z których każda ma praktyczne znaczenie i z których każdą warto zrozumieć. Książka "ActionScript. Receptury" jest interesująca zarówno dla młodego kodera, jak i dla doświadczonego programisty, ponieważ pozwala spojrzeć z nowej perspektywy i podejść w nowy sposób do zagadnień programowania w języku ActionScript, jednocześnie umożliwiając ugruntowanie zdobytych już umiejętności. Książka "ActionScript. Receptury" zawiera ponad 300 receptur związanych z niezliczoną ilością tematów, wśród których znajdują się m.in.:
Na początku książki omówione są krótkie, proste receptury. Później, stopniowo, pojawiają się dłuższe i bardziej skomplikowane skrypty wykonujące coraz bardziej wymyślne zadania. Taki układ wiedzy umożliwia łączenie poznanych skryptów w rozwiązania, na których można oprzeć swoje aplikacje utworzone we Flashu. Miła niespodzianka czeka i tego, kto nad jednostkowe receptury wyżej ceni duże aplikacje: w książce opisano siedem kompletnych, złożonych projektów we Flashu. Niestety nakład wyczerpany, przepraszamy!
|
Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony