Jest sobota, 27 kwietnia 2024
Portal komputerowy :: ECDL :: Ebook ::      

     
komputery, literatura informatyczna
książki na temat komputerów
książki, portal komputerowy
Literatura informatyczna
Czy warto czytać książki?
Czy wiesz, że książka to prawdopodobnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy... więcej
Jak zamawiać? - Promocje - Pomoc - Kontakt
Komputery
Bios (9)
Dla nowicjuszy (8)
Hardware (40)
Programowanie
.Net (11)
Assembler (6)
C (6)
C++ (50)
Delphi (26)
Java (39)
Pascal (9)
Tworzenie gier (11)
Systemy operacyjne
BSD (6)
Linux (89)
Macintosh (7)
Microsoft (183)
WWW/sieci
Biznes (46)
Internet (39)
Sieci (43)
Webmastering (226)

Uwaga - promocja!

Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz!

(Wskazówka: chcesz więcej? Składaj osobno zamówienia o w/w wartościach...)



Java

Java. Programowanie obiektowe

Autor: Format:
Marek Wierzbicki B5
Wydawca: Ilość stron:
HELION 264
Data publikacji:  
2006-03-23  
Nakład wyczerpany!

Doskonałe wprowadzenie w świat obiektowości

  • Podstawowe zasady programowania obiektowego
  • Programowanie sterowane zdarzeniami
  • Obsługa wyjątków i wielowątkowości

Programowanie obiektowe to technologia, która zdobyła już bardzo mocną pozycję wśród twórców oprogramowania. Nadal jednak wielu programistów, którzy zdobywali doświadczenie, używając języków proceduralnych, ma problemy z jej zrozumieniem i wszechstronnym stosowaniem. Wiele języków programowania określanych mianem "obiektowe" wywodzi się z języków proceduralnych, co ogranicza możliwości wykorzystywania wszystkich zalet obiektowości.

Ograniczeń tych pozbawiona jest Java - stworzony od podstaw, nowoczesny, bezpieczny, niezależny od typu komputera i systemu operacyjnego, w pełni obiektowy język programowania.

Książka "Java. Programowanie obiektowe" opisuje wszystkie aspekty programowania obiektowego w Javie. Początkujący użytkownicy tego języka znajdą w niej wyjaśnienia nawet najbardziej skomplikowanych mechanizmów obiektowości, a ci, którzy posiadają już pewne doświadczenie, mogą wykorzystać ją w charakterze podręcznego kompendium wiedzy. Można znaleźć w niej omówienie zarówno podstawowych zagadnień, jak i zaawansowanych technik obsługi błędów, programowania wielowątkowego i sterowanego zdarzeniami.

W książce przedstawiono również metody tworzenia wydajnie działających programów, które do uruchomienia nie wymagają maszyn o potężnej mocy obliczeniowej.

  • Cechy programowania obiektowego
  • Obiektowość w Javie
  • Tworzenie i stosowanie klas i obiektów
  • Budowanie pakietów
  • Tworzenie apletów
  • Komunikacja apletów ze skryptami Java Script
  • Obiekty nasłuchujące i obsługa zdarzeń
  • Przechwytywanie wyjątków
  • Synchronizacja wątków

Poznaj możliwości technologii obiektowej w praktyce.

Niestety nakład wyczerpany, przepraszamy!




 

Jak zamawiać? - Promocje - Polityka prywatności - Pomoc - Kontakt

Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony