| |||||
| |||||
Nawigator: » Książki » Biznes » Sprzedaj swój software « | |||||
Programowanie
• .Net (11) Systemy operacyjne• Assembler (6) • C (6) • C++ (50) • Delphi (26) • Java (39) • Pascal (9) • Tworzenie gier (11) WWW/sieci Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda (2010-07-26) Internet. Pierwsza pomoc (2009-11-20) Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc (2009-11-19) PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Tworzenie serwisów WWW. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne (2009-11-19) Windows Vista PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Word 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL (2009-10-20) |
Uwaga - promocja!Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz! BiznesZnajdź rynek i odbiorców dla swoich programów
Każdy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wyłącznie dumą swoich twórców, jeśli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobędzie grona użytkowników. Proces produkcji oprogramowania to dopiero pierwszy krok. Kolejnymi, wbrew pozorom o wiele bardziej skomplikowanymi etapami są promocja, sprzedaż i obsługa klientów. Niedocenianie bądź nawet lekceważenie tych kroków doprowadziło wiele firm, oferujących niezwykle ciekawe produkty, do upadku bądź "wchłonięcia" przez większe. Autorzy oprogramowania, którzy chcą, aby ich pomysły przyniosły nie tylko uznanie w środowisku programistów, ale również pieniądze, powinni poznać zasady budowania rynku dla swoich produktów. Czytając książkę "Sprzedaj swój software", zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci stworzyć efektywnie działającą firmę programistyczną. Dowiesz się, w jaki sposób zaplanować projekt informatyczny, jak poznać oczekiwania klientów i przełożyć je na konkretny produkt. Nauczysz się budować zespół, zarządzać nim i eliminować potencjalne problemy. Poznasz metody kontroli jakości i usuwania błędów z oprogramowania. Zaplanujesz skuteczną kampanię promocyjną i działania sprzedażowe z wykorzystaniem różnych mediów i technik. Przeczytasz także o obsłudze klientów, rozwijaniu istniejących produktów i zarządzaniu firmą w warunkach szybkiego jej rozwoju, który na pewno będzie efektem wdrożenia wiadomości, jakie znajdziesz w tej książce.
Dołącz do grona znanych producentów oprogramowania.(Uwaga: system przeniesie Cię do księgarni Helion, gdzie sfinalizujesz swoje zamówienie...)
|
Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony