Jest poniedziałek, 6 maja 2024
Portal komputerowy :: ECDL :: Ebook ::      

     
komputery, literatura informatyczna
książki na temat komputerów
książki, portal komputerowy
Literatura informatyczna
Czy warto czytać książki?
Czy wiesz, że książka to prawdopodobnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy... więcej
Jak zamawiać? - Promocje - Pomoc - Kontakt
Komputery
Bios (9)
Dla nowicjuszy (8)
Hardware (40)
Programowanie
.Net (11)
Assembler (6)
C (6)
C++ (50)
Delphi (26)
Java (39)
Pascal (9)
Tworzenie gier (11)
Systemy operacyjne
BSD (6)
Linux (89)
Macintosh (7)
Microsoft (183)
WWW/sieci
Biznes (15)
Internet (39)
Sieci (43)
Webmastering (226)

Uwaga - promocja!

Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz!

(Wskazówka: chcesz więcej? Składaj osobno zamówienia o w/w wartościach...)



Biznes

Ty jako biznesman

CRM. Relacje z klientami

(The CRM Handbook)
Autor: Format:
Jill Dyche B5
Wydawca: Ilość stron:
HELION 272
Data publikacji:  
2002-07-03  
Cena: 50.00 PLN Zamawiam w księgarni helion.pl

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.

(Uwaga: system przeniesie Cię do księgarni Helion, gdzie sfinalizujesz swoje zamówienie...)




 

Jak zamawiać? - Promocje - Polityka prywatności - Pomoc - Kontakt

Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony