Jest poniedziałek, 6 maja 2024
Portal komputerowy :: ECDL :: Ebook ::      

     
komputery, literatura informatyczna
książki na temat komputerów
książki, portal komputerowy
Literatura informatyczna
Czy warto czytać książki?
Czy wiesz, że książka to prawdopodobnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy... więcej
Jak zamawiać? - Promocje - Pomoc - Kontakt
Komputery
Bios (9)
Dla nowicjuszy (8)
Hardware (40)
Programowanie
.Net (11)
Assembler (6)
C (6)
C++ (50)
Delphi (26)
Java (39)
Pascal (9)
Tworzenie gier (11)
Systemy operacyjne
BSD (6)
Linux (89)
Macintosh (7)
Microsoft (183)
WWW/sieci
Biznes (15)
Internet (39)
Sieci (43)
Webmastering (226)

Uwaga - promocja!

Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz!

(Wskazówka: chcesz więcej? Składaj osobno zamówienia o w/w wartościach...)



Biznes

Ty jako biznesman

Chroń swoje nerwy. Rzecz o tym jak współpracować z palantami

(Jerks at Work: How to Deal With People Problems and Problem People)
Autor: Format:
Ken Lloyd A5
Wydawca: Ilość stron:
HELION 280
Data publikacji:  
2005-05-24  
Nakład wyczerpany!

Wszyscy wiemy, jacy ludzie potrafią być w pracy. Niektórzy palanci dają z siebie wszystko. Potrafią być niewidoczni, wszechobecni, niesprawiedliwi, nieprzejednani, wstrętni, nieuczciwi, nieetyczni - lista ich wad nie ma końca. Problemy stwarzane przez palantów to przede wszystkim: powszechna niesprawiedliwość, rozpaczliwa współpraca w zespole, odporność na zmiany, pokrętnie formułowane informacji zwrotnych, eskalacja konfliktów, bezcelowe zebrania, brak komunikacji, stagnacja, zagmatwany proces podejmowania decyzji, niesprawiedliwe wynagradzanie i bardzo niekomfortowa atmosfera pracy. A ponieważ liczba palantów zwiększa się, problemów jest coraz więcej. Czy dostrzegasz podobne problemy w swojej pracy i załamujesz ręce? Jeżeli tak, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Niniejsza książka jest zbiorem odpowiedzi na prawdziwe pytania czytelników. Wśród nich z pewnością znajdziesz także odpowiedzi na swoje pytania. Autor, Ken Lloyd gruntownie analizuje problemy powodowane przez palantów, z którymi pracujemy, i podaje gotowe rozwiązania dotyczące następujących kwestii:

  • błędów popełnianych przez nowych kierowników i przełożonych;
  • nieporadnych kierowników, współpracowników i podwładnych;
  • wszechobecnej niesprawiedliwości;
  • dezinformacji i braku komunikacji;
  • skarg i konfliktów;
  • "przyjaciół", którym lepiej nie ufać;
  • nieskutecznych szkoleń, zachęt i planów motywacyjnych;
  • problemów rodzinnych w firmach prowadzonych przez rodziny;
  • klimatu pracy w zespole.

O autorze:
Dr Kenneth Lloyd jest konsultantem ds. rozwoju organizacji. Doradza wielu firmom w zakresie projektowania organizacji, zmian oraz komunikacji...

Niestety nakład wyczerpany, przepraszamy!




 

Jak zamawiać? - Promocje - Polityka prywatności - Pomoc - Kontakt

Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony