Jest sobota, 29 lutego 2020
Portal komputerowy :: ECDL :: Ebook ::      

     
komputery, literatura informatyczna
książki na temat komputerów
książki, portal komputerowy
Literatura informatyczna
Czy warto czytać książki?
Czy wiesz, że książka to prawdopodobnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy... więcej
Jak zamawiać? - Promocje - Pomoc - Kontakt
Komputery
Bios (9)
Dla nowicjuszy (8)
Hardware (40)
Programowanie
.Net (11)
Assembler (6)
C (6)
C++ (50)
Delphi (26)
Java (39)
Pascal (9)
Tworzenie gier (11)
Systemy operacyjne
BSD (6)
Linux (89)
Macintosh (7)
Microsoft (183)
WWW/sieci

Uwaga - promocja!

Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz!

(Wskazówka: chcesz więcej? Składaj osobno zamówienia o w/w wartościach...)



Webmastering

Grafika: Corel

CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne

Autor: Format:
Roland Zimek A5
Wydawca: Ilość stron:
HELION 152
Data publikacji:  
2006-04-27  
Cena: 24.90 PLN Zamawiam w księgarni helion.pl

Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW

  • Poznaj interfejs użytkownika
  • Zastosuj narzędzia rysunkowe i tekstowe
  • Przypisz obiektom wypełnienia, kontury i efekty specjalne

CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów, jak i profesjonalistów. W wersji X3 użytkownicy znajdą ponad 40 nowych funkcji i kilkaset usprawnień.

Jednak aby wykorzystać możliwości Corela, należy poznać filozofię jego obsługi, zdecydowanie odmienną od tej, do której przyzwyczaiły nas programy takie jak Photoshop czy PaintShopPro służące do obróbki grafiki bitmapowej. Narzędzia wektorowe oferują znacznie większą swobodę tworzenia, ale opierającą się na zupełnie innych zasadach.

Książka "CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne" to krótki podręcznik dla tych, którzy chcą poznać możliwości tej aplikacji od podstaw. Dzięki niniejszej książce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz się optymalnie wykorzystywać narzędzia oferowane przez CorelDRAW X3. Dowiesz się między innymi, jak tworzyć kształty podstawowe, używać wypełnień, przypisywać efekty i wprowadzać tekst.

  • Instalacja i uruchomienie programu
  • Praca z plikami
  • Korzystanie z narzędzi rysunkowych
  • Zmiana atrybutów obiektów
  • Transformowanie obiektów
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Kontury i wypełnienia
  • Narzędzia do rysowania precyzyjnego

Naucz się korzystać z najpopularniejszego programu do grafiki wektorowej

(Uwaga: system przeniesie Cię do księgarni Helion, gdzie sfinalizujesz swoje zamówienie...)




 

Jak zamawiać? - Promocje - Polityka prywatności - Pomoc - Kontakt

Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony