| ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
Nawigator: » Książki » Webmastering » Grafika: Corel » CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne « | ||||||||||||||||||||||
Programowanie
• .Net (11) Systemy operacyjne• Assembler (6) • C (6) • C++ (50) • Delphi (26) • Java (39) • Pascal (9) • Tworzenie gier (11) WWW/sieci Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda (2010-07-26) Internet. Pierwsza pomoc (2009-11-20) Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc (2009-11-19) PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Tworzenie serwisów WWW. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne (2009-11-19) Windows Vista PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Word 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL (2009-10-20) |
Uwaga - promocja!Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz! WebmasteringGrafika: Corel
Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW
CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów, jak i profesjonalistów. W wersji X3 użytkownicy znajdą ponad 40 nowych funkcji i kilkaset usprawnień. Jednak aby wykorzystać możliwości Corela, należy poznać filozofię jego obsługi, zdecydowanie odmienną od tej, do której przyzwyczaiły nas programy takie jak Photoshop czy PaintShopPro służące do obróbki grafiki bitmapowej. Narzędzia wektorowe oferują znacznie większą swobodę tworzenia, ale opierającą się na zupełnie innych zasadach. Książka "CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne" to krótki podręcznik dla tych, którzy chcą poznać możliwości tej aplikacji od podstaw. Dzięki niniejszej książce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz się optymalnie wykorzystywać narzędzia oferowane przez CorelDRAW X3. Dowiesz się między innymi, jak tworzyć kształty podstawowe, używać wypełnień, przypisywać efekty i wprowadzać tekst.
Naucz się korzystać z najpopularniejszego programu do grafiki wektorowej(Uwaga: system przeniesie Cię do księgarni Helion, gdzie sfinalizujesz swoje zamówienie...)
|
Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony