| |||||
| |||||
Nawigator: » Książki » Tworzenie gier » Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 « | |||||
Programowanie
• .Net (11) Systemy operacyjne• Assembler (6) • C (6) • C++ (50) • Delphi (26) • Java (39) • Pascal (9) • Tworzenie gier (7) WWW/sieci Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda (2010-07-26) Internet. Pierwsza pomoc (2009-11-20) Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc (2009-11-19) PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Tworzenie serwisów WWW. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne (2009-11-19) Windows Vista PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Word 2007 PL. Pierwsza pomoc (2009-11-19) Windows 7 PL (2009-10-20) |
Uwaga - promocja!Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz! Tworzenie gierTo już trzecia część „Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty”, wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie. Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier. Książka podzielona jest na 6 części:
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce. (Uwaga: system przeniesie Cię do księgarni Helion, gdzie sfinalizujesz swoje zamówienie...)
|
Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony