Jest piątek, 26 kwietnia 2024
Portal komputerowy :: ECDL :: Ebook ::      

     
komputery, literatura informatyczna
książki na temat komputerów
książki, portal komputerowy
Literatura informatyczna
Czy warto czytać książki?
Czy wiesz, że książka to prawdopodobnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy... więcej
Jak zamawiać? - Promocje - Pomoc - Kontakt
Komputery
Bios (9)
Dla nowicjuszy (8)
Hardware (40)
Programowanie
.Net (11)
Assembler (6)
C (6)
C++ (50)
Delphi (26)
Java (39)
Pascal (9)
Tworzenie gier (11)
Systemy operacyjne
BSD (6)
Linux (89)
Macintosh (7)
Microsoft (183)
WWW/sieci
Biznes (15)
Internet (39)
Sieci (43)
Webmastering (226)

Uwaga - promocja!

Trwa do wyczerpania zapasów. Wartościowe książki o wartości do 130zł gratis za zamówienie o odpowiedniej wartości (100 PLN lub 200 PLN). Dwa koszyki dóbr dla Ciebie - zobacz!

(Wskazówka: chcesz więcej? Składaj osobno zamówienia o w/w wartościach...)



Biznes

Marketing

Reklama internetowa

Autor: Format:
Agnieszka Leśniewska A5
Wydawca: Ilość stron:
HELION 256
Data publikacji:  
2006-09-07  
Nakład wyczerpany!

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa - kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online - studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
  • jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak określać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Niestety nakład wyczerpany, przepraszamy!




 

Jak zamawiać? - Promocje - Polityka prywatności - Pomoc - Kontakt

Copyright (c) 2007-2011 by ComputerSun.pl / (c) books by Helion.pl
Literatura informatyczna
mapa strony